Телефоны для связи:
(044) 256-56-56
(068) 356-56-56
» » 9 безкоштовних PR прийомів для вашого бізнесу, які ви можете використовувати вже сьогодні

9 безкоштовних PR прийомів для вашого бізнесу, які ви можете використовувати вже сьогодні

29 апрель 2022, Пятница
1 037
0

Хочете, щоб весь світ дізнався, наскільки хороший ваш бізнес, чи просунути свій власний бренд?

Добре, тоді ця стаття для вас.

Зв'язки з громадськістю - це не про рейтинги та не про рекламу. Йдеться про фокусування вашого голосу.

Це пошук свого місця на ринку, в умах та серцях ваших клієнтів.

Скористайтеся безкоштовними PR підказками вже сьогодні.

Ось тільки деякі з моїх улюблених прийомів та стратегій, які можуть допомогти вам.

1. Експансія у соціальних мережах

9 безкоштовних PR прийомів для вашого бізнесу, які ви можете використовувати вже сьогодніСлідкуйте за людьми з вашій галузі. Створюйте активні спільноти.

Проведіть аудит особистого профілю. Внесіть зміни.

Стати джерелом новин та експертних думок у своїй галузі.

Виберіть 5 тем для контент-плану, складіть розклад.

Використовуйте Facebook для просування особистого бренду та LinkedIn для професійного розширення.

2. Запустіть Podcast або Clubhouse

Використовуйте свою автономію, щоб зацікавити людей дізнатися більше про ваш бренд.

3. Залучайте пресу до своєї маркетингової стратегії.

Отримати освітлення вашого бізнесу в інформаційному середовищі нескладно. Хороша та спланована PR-стратегія та комунікаційний план дозволять вам заявити про себе, зміцнити репутацію та збільшити клієнтську базу.

Надсилайте журналістам свої коментарі та думки як експерт. Стати надійним медіа-партнером.

Підпишіться на Help a Reporter Out (HARO) по всьому світу або HelpSMI та Deadline в Україні.

Поради! Журналісти люблять опитування.

HARO та HelpSMI - це безкоштовні сервіси, які дозволяють журналістам та блогерам зв'язатися з вами як з експертом. Як тільки ви зареєструєтеся як джерело, вони протягом дня будуть надсилати запити від журналістів, які шукають джерела для статей. Якщо будь-який із запитів відповідає вашому досвіду, ви можете відповісти журналісту безпосередньо та, можливо, дати інтерв'ю для статті.

Розішліть свій прес-реліз на безкоштовні канали, наприклад, PR.com та PRLog.com є безкоштовними.

Обов'язково включіть посилання на зображення через Dropbox.com або на веб-сайті. Ніколи не надсилайте вкладення, тому що ЗМІ їх не відкривають.

Включіть у пітчінг веб-сайт вашої компанії, URL блогу та посилання на соціальні мережі.

5. Будьте активним членом спільноти.

Беріть участь у мережевих заходах, вебінарах, ділитесь своїми думками, стежте за учасниками.

6. Додайте на свій сайт розділ "Преса", "Новини" або "Блог".

Стати надійним експертом з регулярним контентом на вашому сайті. Не забувайте про SEO-оптимізацію.

7. Голоси та серця вашої компанії

Подумайте про таку стратегію: засновники - це головні голоси, співробітники - найкращі посли, а клієнти - серця вашої компанії.

Коли засновник вирішує відійти на другий план і призначає маркетолога, це негативно позначається на команді, організації та довірі журналістів. Преса справді хоче встановити зв'язок із засновником та його історією.

8. Спонсорство та благодійність

Ви можете привернути увагу громадськості до свого імені, через розум і серце вашої цільової аудиторії, підтримуючи місцеві некомерційні організації, допомагаючи спонсорувати заходи, або надаючи стенд на місцевих фестивалях і ярмарках, або формуючи команду для участі в зборі коштів. Це не тільки хороша ділова карма, а й можливість поширити інформацію про захід таким чином, щоб це пішло на користь благодійної організації або місцевій спільноті, а також вашому бізнесу та його репутації.

9. Створіть медіа-кит і зберігайте його у хмарі.

Ви питаєте себе зараз: "Що таке медіа-кіт?" Це просто набір інформації про ваш бізнес, створений для преси. Він надає журналістам та редакторам усі дані та зображення, необхідні для написання статті про ваш бізнес. Вони є майже у всіх великих компаній, і ви теж виглядатимете професійними.

Використовуйте хмарний сервіс зберігання даних, наприклад Dropbox, для зберігання PDF-версій вашого комплекту, а також кількох зображень високої роздільної здатності. Щоразу, коли ви пишете статтю про свою компанію або про себе як про експерта, вказуйте посилання на медіа-кит.

Ось вам і перші 9 способів зробити свій власний Public Relations безкоштовно.

Люди схильні думати, що сьогоднішні новини - це завтрашнє сміття, але не зараз. Інтернет вічний, а люди мають довгу пам'ять.

Обсудить
Добавить комментарий
Комментарии (0)