Телефоны для связи:
(044) 256-56-56
(068) 356-56-56
» » Будівництво на Подолі. Що буде з Поштовою площею

Будівництво на Подолі. Що буде з Поштовою площею

12 февраль 2019, Вторник
684
0
Будівництво на Подолі. Що буде з Поштовою площеюСтарий Поділ уже майже 2 місяці у повному шоці: цілодобовий гуркіт будівельної техніки, кілометрові затори, і зелені паркани, замість звичних екскурсійних автобусів. На Поштовій площі тривають роботи з її генеральної реконструкції. "Політ.ua" вирішив дізнатися, чого очікувати від цієї реконструкції, чи не зіпсує нове обличчя Поштової подільського архітектурного ансамблю, і коли завершаться роботи.

А почалося все ще наприкінці серпня. Спочатку Поділ застиг в заторах через підготовчі будівельні роботи.  З проїжджої частини зірвали асфальт, прибрали й тротуарну плитку. Потім будівельники взялися за демонтаж пам'ятника морякам Дніпровської військової флотилії, який перенесли до станції метро "Дніпро". Не витримав натиску "реконструкцією"  і пішохідний міст біля річкового вокзалу – його також демонтували. Така ж доля очікує і на McDonald's, який поки ще частково працює, але його знесення не за горами.

Більш масштабні роботи, які власне і стали початком реконструкції, почалися вже після 27 серпня. Проводить їх корпорація "Альтіс-Холдинг", яка є генеральним підрядником. Виконавця будівельних робіт місто обрало за допомогою тендера, який пройшов на початку вересня у столиці. Заявки на участь подали три компанії - "Альтіс", "Мостобуд" і "Основа-Солсіф". За словами технічного керівника проекту Максима Скачкова, реконструкція має вирішити одразу дві проблеми. По-перше, кияни отримають повністю пішохідну Поштову площу з виходом до Дніпра, а по-друге, значно покращиться транспортне сполучення на цій ділянці. Адже на Подолі за кілька місяців має вирости транспортна розв"язка. Вона складатиметься із тунелю та естакади: машини, які їхатимуть від мосту Метро в бік Подолу і назад, будуть пущені під землю. А для водіїв, яким з Гаванського мосту необхідно буде потрапити на Володимирський узвіз, і у зворотному напрямку,  побудують естакаду.

Максим Скачков розповідає, головна їхня мета - не зіпсувати один із найстаріших районів Києва громіздкими інженерними об’єктами. Тому розв'язку зводитимуть із таких же конструкції, як і естакаду на Набережно-Хрещатицькій. Її унікальність у тому, що при будівництві використовують технологію пост-напруження арматури. Це дає змогу забезпечити необхідну міцність при максимально зменшеній товщині конструкції.

Нині будівельники проводять в основному бурові роботи. За словами технічного директора проекту, монтуються так-звані сваї, які стануть основою конструкції. Крім того, днями розпочнуть рити тунель під Набережним шосе. Що ж стосується естакади, то її утримуватимуть 10 опор, монтаж яких уже розпочався.

Технологічно, виконання таких робіт справа не складна, пояснив Максим Скачков. Значно більшою проблемою для будівельників є організаційні проблеми, головна з яких – рух транспорту на цій ділянці. Скажімо, виконавці робіт вимагали, аби рух на Набережному шосе повністю був перекритий. Втім, місто на такий кардинальний крок не наважилося. Нині, аби не заважати роботам, ДАІ перекрила правий поворот із вулиці Набережно-Хрещатицької на Боричів узвіз у напрямку Сагайдачного. Перестали пускати машини на Поділ і з боку Набережного шосе. Тож будівельники змушені працювати в умовах часткового перекриття руху. А  строки здачі залишаються такими ж, бідкається технічний директор проекту, і додає – все ще буде залежати від погодних умов. Сьогодні головне завдання - виконати якомога більше робіт до заморозків. Хоча і з першими морозами роботи не зупиняться, спеціальні технології дозволяють будувати і за "некомфортних" будівельних умов.
Усі роботи з реконструкції мають бути завершені до Дня Києва. Тоді оновлена Поштова площа матиме такий вигляд.

Як уже зазначалося, сама площа стане повністю пішохідною з прямим виходом до Дніпра. Набережне шосе і вулиця Набережно-Хрещатицька будуть з'єднуватися транспортним тунелем. Рух по Боричевому узвозу збережеться.
Відповідно до остаточного проекту, по тунелю буде організовано безперервний прямий рух. На Поділ можна буде потрапити з вулиць Спаської, Верхнього Валу та Оболонської. Крім того, буде дозволено прямий рух з вулиці Сагайдачного на Володимирський узвіз і назад.

Лівий поворот з Набережного шосе на Боричів узвіз заборонять. Будуть дозволені правий поворот з Володимирського спуску на Боричів узвіз і далі лівий поворот на Набережно-Хрещатицьку, а також лівий поворот з Боричевого спуску на Володимирський узвіз.
Обсудить
Добавить комментарий
Комментарии (0)